Header Ads Widget

Mujhey Tum Yad Aatey Ho (Urdu Poetry)مجھے تم یاد آتے ہو

Mujhey Tum Yad Aatey Ho (Urdu Poetry)مجھے تم یاد آتے ہو 
Mujhey Tum Yad Aatey Ho (Urdu Poetry)مجھے تم یاد آتے ہو ہمیں اب کھو کے کہتا ہے مجھے تم یاد آتے ہو
کسی کا ہو کے کہتا ہے مجھے تم یاد آتے ہو
سمندر تھا تو زور و شور سے لہریں بہاتا تھا
اب قطرہ ہو کے کہتا ہے مجھے تم یاد آتے ہو
بیاں کرتے جو حالِ دل تو یوں مسکرا دیتے
اب وہی رو کے کہتا ہے مجھے تم یاد آتے ہو
نہ پوچھ اُس کی بد نصیبی کا عالم محسن
وہ مجھ کو کھو کے کہتا ہے مجھے تم یاد آتے ہو






Mujhey Tum Yad Aatey Ho (Urdu Poetry)مجھے تم یاد آتے ہو
Hamen Ab Kho Key Kehta Hai Mujhey Tum Yad Aatey Ho
Kis Ka Ho Key Kehta Hai Mujhey Tum Yad Aatey Ho
Samandar Tha To Zor-O-Shor Sey Lehren Bahata Tha
Ab Qatra Ho Key Kehta Hai Mujhey Tum Yad Aatey Ho
BayaN Kartey Jo Hal-E-Dil To YoN Muskura Detey
Ab Wohi Ro Key Kehta Hai Mujhey Tum Yad Aatey Ho
Na Poch Os Ki Bad Nasibi Ka Alam "Mohsin"
Wo Mujh Ko Kho Key Kehta Hai Mujhey Tum Yad Aatey Ho



Post a Comment

0 Comments